×
Saç Ekiminden Sonra Ne Zaman İşe Dönebilirsiniz?

Saçımı nakilden sonra işe geri dönebilirim?, Çok sık sorulan bir soru. Bu yaygın bir sorudur çünkü birçok hasta saç ekimi iyileşme sürecinden endişe duymaktadır ve belirgin bir ameliyat belirtilerine sahiptir. Çoğu hasta ameliyattan sonraki gün evden çalışmaya uygundur.

Mümkünse, ameliyat belirtilerinizin daha az olduğu ve alıcı bölgenizdeki saçlarınızın çok kırılgan olmadığı bir dönemde olduğu için tamamen iyileştiğinizden emin olmak için işten en az 5 gün izin almalısınız. İmkanınız varsa saç ekiminden 10 gün sonra işinize geri dönmeyi hedeflemelisiniz. Bu blogda, saç ekimi yan etkilerine ameliyattan sonra ne beklemesi gerektiği de dahil olmak üzere, bir hastanın iş yerine dönmeden önce düşünmesi gereken hususları özetliyoruz .

Saç ekimi sonrası işe dönüş için ipuçları

Nakilinizden sonra mümkün olan en kısa sürede işe dönmeniz gerekiyorsa, güvende kalmanıza ve hızlı bir şekilde iyileşmenize yardımcı olması için bu ipuçlarını ve püf noktalarını kullanmanız önemlidir. Öneririz:

Mümkün olduğunca dinlenin

İyileşmek için kendinize zaman tanıyın

Sağladığımız solüsyonla saç derinize püskürtün

Saçınızı korumak ve ekiminizi gizlemek için bone takmanız gerekebilir.

Doğrudan güneş ışığından kaçınmaya çalışın

Mümkünse işe dönmeden önce 10-14 gün bekleyin

Saç ekimi ameliyatından sonra neler beklenir

Saçınızın uzamasını beklemek hem heyecan verici hem de sinir bozucu uzun bir süreç olabilir. Çoğu hastada ilk 2-3 ayda yeni büyüme olmaz, bu nedenle ilk başta büyüme göremiyorsanız cesaretiniz kırılmasın.

Saç ekiminden iyileşme, yapılan kesiler milimetrenin altında olduğundan nispeten hızlıdır. İlk 3 gün boyunca biraz şişlik veya rahatsızlık hissedebilirsiniz, ancak bu kısa sürede kaybolmaya başlayacaktır. Başlangıçta, alıcı bölgenize hassas bir şekilde yerleştirilmiş küçük kıllarla kalacaksınız. Ameliyat ettiğimiz bölgede kızarıklıklar ve greftlerin yerleştirildiği yerlerde kabuklanmalar olacaktır. Ameliyatın bu bariz belirtileri ameliyattan 5-10 gün sonra kaybolmaya başlayacaktır. İyileşme aşamasındayken bazı tüyler dökülebilir, ancak endişelenmeyin, bu sürecin normal bir parçasıdır. 3-4 ay sonra çoğu hasta saç büyümesinde bir fark görmeye başlayacaktır.

×

En iyi tedaviyi almanızı sağlamak için, doğal bir görünüm elde eden en son tedavilerimiz hakkında ücretsiz bilgi almak için..